Om meg

Bildet mitt
Ski, Akershus, Norway
Hei. Jeg heter Lasse, og er 21år gammel. I 2011/2012 gikk jeg på Hald internasjonale senter. Gjennom skolen bodde jeg i Arusha i Tanzania i 7mnd, og jobbet med CHRISC. Der bodde jeg med Åsmund (www.asmundoltedal.blogspot.com). Siden jeg er veldig lite glad i å skrive, har jeg heller små filmsutter av oppholdet mitt.

torsdag 27. oktober 2011

ActNow - Første dagene

Hei!
Her er mitt andre innlegg fra Tanzania.
Denne videon gir deg et lite inntrykk om hvordan de første dagene har vært for oss.

2 kommentarer:

  1. lasseeee! hallohallo!
    solveig svensen her! husker du meg nå?:P jaja samma det! er duu serrrrr i arusha??? mamma og pappa bor der! je kjem tell jul og blir en måned! see u there! hvor i arusha bor du? :)

    SvarSlett
  2. Solveig!
    Selvfølgelig husker jeg deg! Jeg er i Arusha og koser meg.
    Oj, så moro! Ja, vi må møtes, så kan vi gjøre noe moro sammen! Jeg bor på Kinmandolu ved Tindegani, på øst-siden av byen. Hvor bor foreldrene dine?

    SvarSlett