Om meg

Bildet mitt
Ski, Akershus, Norway
Hei. Jeg heter Lasse, og er 21år gammel. I 2011/2012 gikk jeg på Hald internasjonale senter. Gjennom skolen bodde jeg i Arusha i Tanzania i 7mnd, og jobbet med CHRISC. Der bodde jeg med Åsmund (www.asmundoltedal.blogspot.com). Siden jeg er veldig lite glad i å skrive, har jeg heller små filmsutter av oppholdet mitt.

torsdag 8. desember 2011

ActNow - Utsikt til Kilimanjaro



Hei folkens, lenge siden sist! Idag så vi toppen på Kilimanjaro fra huset vårt. Vi fant raskt ut at vi måtte opp på hauen ved siden av, for og få en bedre utsikt over fjellet

4 kommentarer:

  1. Haha, gøy!
    Konkluisjon: Da har vi sett Kilimajaro
    Kommer Nairobifilmen snart?
    Kos dere videre

    SvarSlett
  2. Jeg hadde ikke lagt noe video ut på lenge, så jeg måtte lage noe lyd fra meg. Nairobi-filmen er ute nå. Det var forferdelig vanskelig å redigere den, så jeg måtte lyve litt med rekkefølgen på dagene for og gjøre den bedre. Beklager for dette. Jeg legger meg paddeflat.

    SvarSlett
  3. Wow, the landscapes are really fantastic! You are lucky to be there! What will be your next move?

    Steve Parker
    Epsom salt bath

    SvarSlett
  4. Great video, I would appreciate if you add some more movies of the local landscapes. It would be really great!

    Puja Raj
    Kashmir Travel Info

    SvarSlett