Om meg

Bildet mitt
Ski, Akershus, Norway
Hei. Jeg heter Lasse, og er 21år gammel. I 2011/2012 gikk jeg på Hald internasjonale senter. Gjennom skolen bodde jeg i Arusha i Tanzania i 7mnd, og jobbet med CHRISC. Der bodde jeg med Åsmund (www.asmundoltedal.blogspot.com). Siden jeg er veldig lite glad i å skrive, har jeg heller små filmsutter av oppholdet mitt.

fredag 17. februar 2012

ActNow - Telemark i Afrika

Hei! Etter over 4mnd. i Tanzania, begynner vi virkelig å savne snøen. Denne dagen gikk vi en tur til det fine fossefallet (ActNow - Deilig fridag) i Arusha. På vei ned fra turen, syntes vi det var veldig moro med den fluffy sanden på veien. Vi bestemte oss for å lage en "ski" film. Afrikanerene som så oss syntes vi var veldig rare, og de lo høyt!

6 kommentarer:

  1. HAHAHAHA!!! Fikk meg en god latter!! Telemark i "pudder"sand- ja, da har eg sett det også!! Her må lengselen etter snø og ski vere desperat!

    SvarSlett
  2. Haha, KONGE!!
    Tidens filmklipp.

    SvarSlett
  3. Takk takk. Savner snøen litt kanskje...?

    SvarSlett
  4. Konge Lasse!! Kjenner til følelsen.

    SvarSlett